【出世1個月】周柏豪爆囡囡大得快 已經要換BB床:將來可能幾高

    藝人周柏豪早前到電視城錄影節目《慈善星輝仁濟夜》,柏豪透露女兒已取名為「芯悅」:「兩個字都有心,希望佢開開心心,見到賞心悅目嘅嘢會識得簡單咁笑,呢個係師傅改嘅其中一個名,我哋再揀出嚟。」
    榮升爸爸一個月的柏豪,每次受訪講起前世情人都會笑眯眯!
    他表示女兒是名「大聲B」,肺活量驚人又長氣,笑言將來有做歌手潛質,他又說女兒大得很快,一個月多就差不多要換BB床:「都係長腿、長手指腳趾!將來可能會幾高。」
    身旁的連詩雅Shiga笑言將來可能比柏豪更高,這是爸爸柏豪即耍手擰頭:「唔好呀!咁好難搵男仔!最多好似你咁高就夠!」
    Shiga表示跟柏豪相識已久,暫未適應對方已成為人父,但見他看BB相片時冧樣盡出,又指希望做BB契媽,柏豪即笑言叫她「識做」,Shiga笑說:「會呀!百日宴嘅時候會識做!」
    柏豪又指其經理人公司多數是女性,希望盡快生個兒仔組成一Team,但又說:「等太太好番晒先!始終生BB好辛苦,我覺得係壯舉嚟!」
    (綜合報道)
    SHARE