【點解要咁做】區永權大仔9歲生日 細佬突登扮醜影相搶晒fo

    區永權(Albert)在圈中一向出名是一位好爸爸,一有時間就會陪兩個仔仔及老婆。

    他的社交網還有許多家庭照,早前就說因為仔仔喜歡上了一個外國youtuber,就全家齊齊買了該外國網紅的周邊,一起穿上他的衣服晒全家幅呢!

    而日前就是區永權大仔的9歲生日,他就為仔仔弄了個簡單的生日派對慶祝,還有個pokemon生日蛋糕呢!仔仔認真幸福呢!

    當以為一切都好簡單,怎知道影相時,細佬一個表情就搶晒哥哥的風頭;

    Albert都話:「今日正式開課,所以只能簡單地出外食一個小朋友喜愛嘅晚餐,切最愛嘅生日蛋糕,吹個蠟燭,以及簡單地來個合照來慶祝哥哥生日。但何解⋯細佬要來一個絕對不簡單嘅表情來搶鏡呢?」

    其實可能是細佬用心良苦,打算扮醜,等哥哥可以靚仔。他們全家人的感情真的是相當好啊!

    (綜合報導)

    更多報導:

    【點返香港?】胡諾言陳琪旅行竟然唔見全家護照  https://bit.ly/2N3eoqu

    【靚女大晒】「最美周芷若」被稱為「靈魂畫手」  作品令人相當…驚嘆 https://bit.ly/2s0fUCx 

    【發漲麵包】女星面腫腫晒自拍  粉絲只顧留言狂笑:你是誰啊?https://bit.ly/306YH7j 

    【由4L變2L】減肥大成功!  「池美麗」努力修身見成果開心share網民激讚!https://bit.ly/2QumGdd 

    SHARE