【入鄉隨俗】GiGi孖囡囡整麵包勁專心! 老公見到感動到掉淚

    梁詠琪(GiGi)2011年閃嫁西班牙籍老公Sergio Gutes,婚後育有囡囡Sofia都已經4歲。

    不同種族結合,最重要的是要互相尊重對方文化,而日前是西班牙的三王節,GiGi就入鄉隨俗在家中與囡囡Sofia一齊整麵包,並拍了短片放在Instagram分享。

    見到GiGi先將麵粉開好,再教導囡囡去搓,年紀少少的Sofia搓得非常落力,最後兩母女跟製成品合照,活動既親子又應節。

    GiGi更豪言每次老公Sergio吃到這款包都感動不已:「每年西班牙人最期待的節日三王節又來了!這個三王節麵包好緊要,家鄉的味道年年都令家中的西班牙先生感動得幾乎掉淚…幾忙都要整一個。上年開始Sofia已經加入,今年就更投入,我期待下年我可以是等吃的那位了。」

    西班牙三王節是聖誕節的延續,紀念聖經記載東方三賢士來朝,到伯利恆見聖嬰的故事。對西班牙小朋友來說,三王節就像兒童節,是最受歡迎的節日之一。
    西班牙各地都會舉行遊行慶祝活動,父母會為小朋友準備禮物。

    (綜合報導)

    更多報導:

    【發漲麵包】女星面腫腫晒自拍  粉絲只顧留言狂笑:你是誰啊?https://bit.ly/306YH7j 

    【點解要咁做】區永權大仔9歲生日  細佬突登扮醜影相搶晒fo https://bit.ly/37EMzg8 

    【揚言會再去】陳慧敏埃及被非禮留陰影 全家夾埋隱瞞媽媽 https://bit.ly/2Qsb1vx

    【由4L變2L】減肥大成功!  「池美麗」努力修身見成果開心share網民激讚!https://bit.ly/2QumGdd 

    SHARE