【仍是朋友】舊愛回港首個活動 馬國明悉知觀眾為心罷看《丫環》:無必要

    黃心穎去年尾從美國返港後,馬國明一直未有露面,而今晚他就與李施嬅出席北角一所酒店舉行特備活動。馬明現身後跟李施嬅合照,之後再與張頴康合照時,張頴康先將頭依偎在馬明肩上,再來個互相攬腰,𠱁得馬明甜笑。

    繼黃心穎返港後是馬明首度出席公開場合,他表示未有機會跟心穎見面,問到會否抗拒見面?他說:「無乜所謂,都有傳短訊畀佢,始終係朋友,大家唔好誤會係有仇恨,丫鬟(劇集《丫鬟大聯盟》)我都有睇,輕輕鬆鬆幾好,黃金(劇集《黃金有罪》)都有睇,好唔同種類,畀多啲選擇觀眾。」
    知道有觀眾表示因為心穎而罷睇《丫鬟》,馬明覺得無需要,因為一套劇不只一人,有台前幕後編審努力,即使不喜歡,也可以看《白色強人》。
    對於有指心穎想鋪路復出,他表示不清楚,要問回心穎,作為朋友是支持她的決定。有報導指黃心穎近日疑為轉新形象「重新出發」,馬明則表示有留意,繼而補上了一句「我覺得ok」。
    至於今年角逐視帝,他貫徹以往心態,平常心看待,無期望才沒有失望,問到是否失望得太多次,他表示不是,但今年所有入圍對方都勢均力敵。

    (綜合報導)

    更多報導:

    【莊思明疑以「不合法途徑」公開内部名單 網民洗版圍插:係咪想搞到人哋冇咗份工】 https://bit.ly/36DMOIa

    【生命有價】北上工作驚見可愛兔仔變佳餚  陳彥行出錢救走兼搵主人!https://bit.ly/2FzE6ie 

    【社交網涉密】Alex重返金宵大廈?  第二輯開拍男主角唔係陳山聰? https://bit.ly/2FyXzQ8 

    【小王子可愛到連媽咪都大讚】張栢芝湊仔全程親力親爲  https://bit.ly/2upTuvg

    SHARE