【廢青變傑青】首次提名即爆冷攞奬! 「金城安」周嘉洛人人都話讚!

    無綫《萬千星輝頒獎典禮2019》,最佳男配角由《愛.回家之開心速遞》的「金城安」周嘉洛半爆冷贏得,是他首度提名即奪獎!
    當時,DODO(鄭裕玲)負責宣佈該奬項時,突然就由台上走到台下,更是站在周嘉洛的身旁叫他自己讀出來,頓時而新人姿態的周嘉洛竟然一度被嚇到呆了,簡直是受寵若驚!
    當時正式宣佈後,在他身旁的同劇演員們更是為他感動得落淚,一眾女演員都齊齊為周嘉洛在台下灑淚,就連「大小姐」林淑敏和劇中的「女友」林凱欣都一同激動當場哭了出來!
    周嘉洛說:「各位!我本身以為最佳劇集先有機會上台,我其實有綵排過自己,但真係冇諗過會有獎,呢個獎係屬於《愛》劇台前幕後,同埋同我哋經歷三年嘅香港人!」
    嘉洛又特別多謝高層曾勵珍、樂易玲、《愛》劇幕後人員、劇中一眾合作演員以及媽咪。
    就連劉丹和單立文都有到台上攬攬祝賀,場面認真感人!
    最後他說:「就算金城安係廢青,都多謝大家支持,呢個廢青有佢嘅價值!」
    當然有不少網民都留言恭喜嘉洛,還說「廢青」終於成功,簡直感動到想喊,非常支持嘉洛!
    (綜合報導)
    更多報導:

    【忙到無時間病】醫院開戲放工即吊鹽水  楊冪絕口不再提「小糯米」https://bit.ly/2RcjOks 

    【事後送院】周柏豪拎完奬企唔穩!  緊急入院吊盬水報平安 https://bit.ly/36JyrSN 

    【大滿貫!】惠英紅回娘家拍劇終受承認!  影視兩項皆全勝!https://bit.ly/36NBCcj 

    【被戴綠帽?!】細20嫩妻被拍到與老外偷歡  52歲魏駿傑與女兒相依為命 https://bit.ly/35Nu4VF 

    SHARE