【多功能媽咪】超能媽咪張栢芝做埋牙醫 為囝囝剝牙唔洗1秒就搞掂!

    張栢芝對兒子非常愛惜,多年來獨力照顧幾個兒子,從不假手於人。

    栢芝這位超級媽咪,最近竟然連牙醫都做埋,親手為9歲的二仔Quintus剝牙。

    栢芝在社交網分享為Quintus剝牙的片段,留言︰「2020/1/13 6am。 #媽媽是牙醫#無痛剝牙#嫲嫲牙科保健」

    片段中的Quintus最初怕痛,多次退後,不想讓栢芝動手,更一度想自己動手剝。

    栢芝不斷叫兒子張開口,不要動,又說︰「不用怕,你已經9歲!」

    最後,栢芝成功以1秒徒手為Quintus脫去牙齒,非常厲害﹗

    (綜合報導/明報娛樂)

    更多報導:

    【已經27年】慳妹自首播後相隔23年才敢重看  周慧敏回望過去:依舊有心跳感覺 https://bit.ly/2NhU8BG 

    【公公唔好喊】入行52年首獲獎項 劉丹生日收大禮:幾十年咩苦都捱過 https://bit.ly/2tQ0v8D 

    【上年好黑暗】半年零收入!因為痛風而收埋自己  李日朗:連床都落唔到 https://bit.ly/2QN1Zcz 

     【廢青變傑青】首次提名即爆冷攞奬!  「金城安」周嘉洛人人都話讚!https://bit.ly/35NLfGD 

    SHARE