【又走一個】服務無綫已經12年 田蕊妮正式宣布即將離巢

    無綫「視后」田蕊妮錄影新春節目,受訪時,提及到她缺席台慶頒獎禮令外間揣測她即將離巢,她笑說:「近半年大家都知我成為咗一個旅行家,好似瞬間看地球咁。不過我係即將離開TVB,但唔係因呢個問題唔出席頒獎禮,係因為我唔喺香港。」

    田蕊妮指還有幾個月就會離開,並表示與無綫關係不俗,不用覺得可惜,離離合合皆為自然定律。

    她更說:「唔覺唔覺喺TVB都已經12年,仲耐過我喺亞視,要合作嘅監製、演員都合作過,我就係一個咁樣嘅人,想睇吓自己有咩可以進步,想畀啲衝擊自己,睇吓出面嘅世界,不過TVB真係一個好好平台。」

    對於捨不捨得這個問題,她就說:「呢個圈永遠係圓嘅,永遠唔知將來會係點,唔知會唔會喺呢度見番我,亦唔知會唔會出面見到啲舊同事。」

    而田蕊妮亦有回應這是正常完約,自己亦不想簽部頭約,此於往後發展自己有些計劃,待實落再與大家交待。

    有鑑於老公杜汶澤的政治取態都相當明顯,而她亦有否認離開一事與政治有關。

    (綜合報導)

    更多報導:

    【教導有方】吳尊教育方針人人大讚  9歲大女為全球暖化去信國王宣揚重要性!https://bit.ly/36MKleF 

    【精神永存】周柏豪婉惜劇集播完  感恩大家支持會繼續努力!https://bit.ly/2NmsELc 

    【第13次提名終獲獎】馬國明被揭封視帝得獎内幕  https://bit.ly/2RfL81e

    【女神幻滅】好姊妹得奬仲興奮!  朱晨從後攬實千嬅失晒儀態 https://bit.ly/2R9WCDm 

    SHARE