【2嵗大仔撞爆鼻腫到超誇張】2子之母張名雅聽到巨響:眼淚都標埋出嚟

    前港姐張名雅婚後育有兩名仔仔,經常在社交網與網民分享湊仔生活。她今日就上載了幾張大仔Mario的照片,見到相中Mario個眉心至鼻樑山根位又腫又瘀,還有血漬,睇見都心痛!
    相關新聞:【額頭紅腫至眉眼似雞蛋】張名雅大仔超慘 :佢差唔多開唔到隻眼 https://bit.ly/2t9yQ2w
    媽咪張名雅透露爆缸事件其實早在幾個月前發生,但到現在才有勇氣公開這宗意外。事緣幾個月前她帶了Mario去玩,一去到酒店房仔仔超興奮,還在大床上不停跳,當時名雅已經不停叫阿仔唔好跳,但小朋友並不知道危險,反而愈跳愈興奮…結果伴隨一聲巨響,Mario就開始爆喊…
    媽咪張名雅話:「我一望埋去,佢個鼻腫到……見到咁,我眼淚都標埋出來,都唔知可以點幫佢。」
    幸好意外中Mario無傷及鼻骨,不過意外過了數個月後,鼻樑上都仲留有疤痕。此外,其中兩張合照見到張名雅抱住鼻上面貼咗膠布嘅Mario笑得好開心…
    她解釋:「點解我喺張selfie度仲笑得咁開心?因為爸爸話Mario個鼻樑張膠布看落好似中國嗰啲殭屍👀」看到仔仔逐漸康復,名雅頓然放下心頭大石,終於笑返喇!
    最後她再提醒各位家長,面對危險的事情寧願不要玩,發生了任何意外就後悔莫及!
    全文:
    相關新聞:【額頭紅腫至眉眼似雞蛋】張名雅大仔超慘 :佢差唔多開唔到隻眼 https://bit.ly/2t9yQ2w
    (綜合報道)
    SHARE