【坦言老公可以揀個好啲】李漫芬:無論幾多苦我都願意受

     


    無綫藝人李漫芬(Fanny)曾在錄影綜藝節目時大談老公。錄影期間,老公談成坤抱住囡囡喺攝影棚等佢。

     

    製造特別驚喜,安排佢恨咗好耐都未做到嘅嘢,就係影全家福!

    Fanny一到場就勁感動,仲忍唔住喊!

    完全唔知情嘅Fanny一到場已經不停問點解會咁樣,之後就開心到喊,話:「成日都冇時間影,又驚啲燈閃到BB。」老公咁細心,令到Fanny好感觸,仲自爆其實好自卑…

    「我真係冇諗過自己會結婚同生BB,感謝喺最啱嘅時間遇到佢,其實我係好自卑嘅女仔,可能鏡頭前演嘅角色或者做司儀,係催眠咗自己,但現實生活好冇信心,我又唔係靚,又冇身材,又唔後生,同佢拍拖嗰時都唔敢公開,反而老公叫我公開。」

    Fanny表示公開戀情之後,老公畀個學生家長問點解會揀呢個女人,仲話對方可以揀個好啲:「我聽到個心好痛,但又真係啱,佢可以揀個好啲,可以唔理我離開我。」

    我最記得第一張卡寫畀佢喺寫住『苦盡可以坤來』,所以無論幾多苦我都願意受。」

    在旁嘅老公即安慰話:「唔使擔心,有我喺度,兩公婆在心中。」成個拍攝感人又真誠,更睇得出佢老公真係好錫佢!

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE