【回春有計】發福楊英偉搵「蜘蛛媽媽」幫手減肥 重返10年前身材兼做大隻仔!

    相信大家都知道人稱「蜘蛛媽」的鄭麗莎是一位出名的媽媽外,更是一個超強的健身教練,而這次她的學生原來就是藝人楊英偉。
    現時致力於舞台劇行列發展的楊英偉,因為今年3月需要進行舞台劇演出,而其角色更是一位王子;不過人到中年就一定會有點發福的跡象,而他就因為老婆的一句話:「有一日老婆同我講王子有肚腩唔係咁好,所以搵蜘蛛女幫手減肥。」,就成就了這次的大計了。
    雖然,「蜘蛛媽」的訓練都相當嚴格,但楊英偉仍是硬下頭皮全部跟足!最後成功減走了足足15磅!
    自信回來的楊英偉更說現在就連10年的褲子竟然全部都穿得下:「有日屋企大掃除搵咗十年前嘅褲出嚟,竟然全部啱着,但依家買啲褲就有啲鬆,要用皮帶先搞得掂,依家着番十年前嘅褲好似着古着咁,原來健身係可以令人慳錢。」
    「蜘蛛媽」都好開心見證到他減肥成功:「之前佢都忍唔到口,但依家愈嚟愈乖,食得清淡啲。」
    其實世上真的無難事,只怕有心人而已。
    (綜合報導)
    更多報導:

    【感激前妻陪伴艱難時刻】長情薛世恒保留送給法拉婚戒 https://bit.ly/3869a5n

    【理由竟然係…】外傭長期用經血尿液口水摻入食物供僱主一家食用 https://bit.ly/36ZztKw 

    【痛苦回憶】細說當年離婚經歷  趙頌茹感受到人間有愛淚曬鏡頭前 https://bit.ly/2u4t81C 

    【坦言老公可以揀個好啲】李漫芬:無論幾多苦我都願意受  https://bit.ly/2tXU7vY

    SHARE