【偉大的愛】「小春雞」大笑媽咪有睇冇得食! 黎諾㦤為太太抱不平!

    24孝爸爸黎諾㦤早前就到了電台接受訪問,就透露了早前「處男下海」,在家親自製作賀年糕點,並且帶到電視台給每一位同事分享,並獲得好評如潮!
    故今年希望更多人能夠品嘗到他的廚藝,決定推出自家品牌,並作慈善用途,希望幫助社會弱勢社群,真是出錢又出力。
    節目中,黎諾㦤表示希望可以在鼠年內多添一丁,為家庭增添成員,故會努力「造人」。
    太太為了養好身子,不惜戒掉平常很愛吃的「垃圾食物」,而諾懿本身都對飲食十分注重,所以為了老婆就齊齊管理飲食問題,務求可以生個健康「鼠B」,同時以身作則支持老婆!認真「唔話得」!
    不過,由於「小春雞」還小,對於爸爸媽媽這樣「虐待」自己就感到不解,甚至還說「爸爸有得食,媽媽冇得食!」
    每當見到囝囝取笑媽媽時,諾懿都有為老婆抱不平!老婆亦非常感動,因為一心想送個小弟妹給「小春雞」。
    父母的愛真的是好偉大啊!希望諾懿和老婆可以早日願望成真!
    (綜合報導)
    更多報導:

    【愈大愈靚女!】甄子丹寶貝女16歲大個喇!  拍住媽咪靚到無人有!https://bit.ly/30DQPdm 

    【跟得好老婆】單文柔陪老公拍劇做助手  勤力超班做埋收音師?! https://bit.ly/2R7pa1o

    【不是想像中咁差】2020年批香港走出難關 李居明:大家唔使移民 https://bit.ly/2TE1qDV 

    【虐寵事件爆全城】袁詠儀鬧爆虐待動物! 全力撐「全港反虐日」https://bit.ly/3667Fmp 

    SHARE