【踩我場?】團年齊人打邊爐 蕭正楠C君挑機陸永囡囡!結果係…

    說時遲那時快,原來已經年廿八,不少人都開始回家吃團年飯,當然亦不少藝人相約圈中好友一同飯聚啦!

    日前,黃翠如、唐詩詠、蕭正楠、C君等人齊齊走到了陸永家「踩場」!

    陸永老婆一早就準備好不同新鮮海鮮,等齊人一起打邊爐過年;

    不過,重頭戲來了!

    話明是「踩場」,就當然是有關Battle啦!原來他們是走去向陸永的兩位女兒「挑機」,大玩跳舞game….

    最後就當然是陸永的女兒大勝啦!兩位叔叔都「甩晒beat」般,一定會輸給女孩們,皆因兩位千金都是「舞林高手」啊!

    (綜合報導)

    更多報導:

    【愈行愈埋】張景淳自爆同「蟹籽」感情好  呂慧儀叫封大利是 https://bit.ly/2RiAyYt 

    【可以跑步跳繩】仲未完全康復  任達華努力復健:膊頭撕裂未能復工 https://bit.ly/30GzeSa 

    【生唔到仔?】媽媽連續生3個女兒遭人白眼  成功培育3位身家達4000億千金 https://bit.ly/37sPJnm 

    【錢嘉樂靠3招勁減28磅 除咗節食、做運動之外仲有…】https://bit.ly/36iD8lk

    SHARE