【問題出喺自己身上】吳若希:可能真係會婚變

    屬猴的吳若希(Jinny)一向迷信,因為娛樂圈屬偏門行業,她覺得運氣比努力更重要,每年都會到師傅的佛堂供奉。踏入庚子鼠年,她自爆幾個師傅都叮囑她注意「夫妻宮」,她笑說:「師傅話『今年對你老公好啲啦!你都係脾氣大㗎啦,兩公婆之間遷就吓』!」
    Jinny公司老闆何哲圖的師傅甚至建議她對老公要有盲目的崇拜,叫她:「今年你要對先生非常之好,就算你先生話月亮係方形,你都要話係。」
     
    問到夫妻宮問題對她影響有幾大?她說:「話有拗撬,算係大拗撬,可能真係會婚變,師傅話係我頂唔順想走,如果我唔離婚就冇嘢㗎喇,所以今年我會小心啲,希望喺夫妻相處上唔好對小事咁執着。」她笑言主持《姊妹淘》好着數,因同場總有師傅指點迷津環節…
    她說:「有個塔羅師傅話我如果揀離婚路,我會好差,如果繼續一齊,就會愈嚟愈好,夫妻感情會好和睦,我知成日講離婚唔好,所以會用呢樣提醒自己。」她相信每對夫婦相處生活間一定會有磨擦,並以爺爺嫲嫲為例:「佢哋打打鬧鬧,有啲似我依家同我先生相處,或者一個願捱一個願打果種相處模式,但佢哋對住咗六十幾年,都可以相處得咁好,我有咁好嘅人辦喺度,我都可以做得到。」
    Jinny承認對住老公脾氣好大,老公都不解問過她:「你對住出面成日笑口噬噬,點解一對住我就忟憎。」她相信是自己緊張老公,想老公各方面都再做得好,笑說:「佢都有講我唔緊張佢嘅話就唔會着緊啦!」她指老公Alex得知問題出在她身上,即保持他一貫少說話作風,笑言:「我老公呢樣係我最欣賞,佢知我發脾氣時純粹為咗發脾氣。」坦言老公就似父母已經是屋企人感覺,關係是斬不斷。
    (綜合報道)
    SHARE