【「鐵馬家」團拜】唐詩詠大豐收! 四眼馬國明嚇親鄭嘉穎囝囝極抗拒

    一班「鐵馬家族」的兄弟姊妹,包括唐詩詠、馬國明、黃嘉樂及林子善,向來感情好好,不時都相約飯局,日前他們更齊齊團拜打邊爐,鄭嘉穎老婆陳凱琳(Grace)及黃嘉樂的攝影師女友Samantha都有出席,認真熱鬧!
    陳凱琳就在社交網大晒多段短片,片中見女子組負責處理海鮮,男子組就掛住食,奉旨做「大爺」等人服侍;
    林子善更死撐話是幫唐詩詠烚定肥牛,但即刻被人踢爆對方根本不吃牛,作為「大哥」的鄭嘉穎都睇不過眼要出聲:「睇吓你幾冇阿妹心呀。」相當搞笑!
    雖然唐詩詠不吃牛,但都還有很多東西吃,正當她吃完長腳蟹之後,更用個大蟹蓋來裝麵食,啱啱走過的林子善就搞笑問她個碗在哪兒買,唐詩詠就答:「竹地。」
    不過,成餐飯要數最開心一定是阿妹唐詩詠,因為她有得食之餘還可以排隊跟阿哥「𢭃利是」認真開心。
    之後食完飯就當然要做運動幫助消化,他們就齊齊「埋位」開枱,唐詩詠就在社交網大爆話馬國明雖然天然呆,但原來是位打牌高手!
    大家玩完之後就終於到大哥鄭嘉穎囝囝出場;不知是否因為叔叔馬國明戴上了眼鏡不認得,在抱Rafael的時候個樣十分抗拒,好搞笑!就連媽媽陳凱琳都幫囝囝配上字幕話好驚,勁得意呢!
    (綜合報導)
    更多報導:

    【最後一次】激減66磅! SJ神童變瘦仔oppa勁過去整容!https://bit.ly/2uC5VnV 

     【孩子你要加油】出世一個月!林子善感觸自己可能未能做到一個「好爸爸」https://bit.ly/2O2ouIE 

    【唐詩詠被親戚揭開身世之謎 得悉後好想去尋親】 https://bit.ly/2U2IheX

    【陳庭欣慘被圍攻爆粗】男友賣口罩舒困 被轟呃人兼坐地起價 https://bit.ly/2RT0toD

    SHARE