【被批會婚變】吳若希打爛晒全屋啲嘢:和好唔到 我好憎佢㗎依家

    歌手吳若希(Jinny)曾多次公開大數老公Alex不是,早前更曾被命理師叮囑注意「夫妻宮」,鼠年可能會婚變!
    最近她就在TVB節目《姊妹淘》中,自認瘋狂!
     
    Jinny自爆當時與男友(即老公Alex)曾經分開過一段時間,不久就上對方屋企時,發覺換了密碼鎖:「即係擺到明要隔開我啦,以後諗住唔見我啦?」Jinny於是找開鎖佬爆門,她透露因為確實曾經在哪兒住過,保安又認得自己,所以當時稱把鎖有問題,成功叫師傅爆鎖!
    這樣還不算瘋狂,Jinny入屋後竟然打爛大部分的東西:「包括電視啦!魚缸啦!花樽啦!床啦…」
    言論一出,嚇到身邊的主持蔡嘉欣、張寶兒及嘉賓黃嘉樂O晒嘴!
    當被問到點樣同Alex和好時,Jinny就笑言:「和好唔到㗎,所以我好憎佢㗎依家!哈哈哈~」她又好享受現時2人「一個願打、一個願捱」的關係,覺得鬧交可以增進感情,旁邊的嘉樂就笑言:「我又Buy佢呢樣嘢,佢又唔係真係變態嘅,誇張咗啫!」
    又話鬧完交一定是自己向對方先道歉:「因為我好愛我另一半!」個個都大讚好Sweet呀!
    (綜合報道)
    SHARE