【逃離鬧市】小朋友仲開心! 黃浩然吳雨霏舉家行山去避「炎」

    由於武漢肺炎疫情持續擴散,為了健康起見,各位同學們的上學日子均需要延遲,然而小朋友留在家中又沒有東西做時便會好悶!雖然就逛不了街,但亦可以選擇一家人一同日去親親大自然!
    就好像黃浩然和吳雨霏一家般,兩位都分別帶同小朋友一同去登山郊遊樂!
    黃浩然太太就在社交網上分享出全家人登山的溫馨合照,並留言表示︰「大家都要身體健康,好好保護自己和家人,帶口罩、勤消毒、勤洗手,確保食物全熟,身心也要保持健康,盡量保持作息時間穩定,洗手間廁所確保蓋上蓋子,保持家中U型聚水器濕潤。」
    只見兩位小朋友都非常開心,完全是比上學更興奮啊!果然,在山上呼吸着最新鮮的空氣,連人都精神許多呢!
    另一邊廂,吳雨霏(Kary)亦同老公、囝囝Asher同愛犬行山,見穿上運動裝的Kary好開心拖住囝囝行山,並以英文留言:「第二胎懷孕時非常辛苦,產後嘅恢復亦絕對唔容易,同埋自己嘅心態係好重要,唔單只要減磅,最緊要係自己要識得調節好個心態做位媽媽,照顧好自己嘅家庭係更為重要。」
    她之後更鼓勵各媽媽要記住自己的力量是非常強大。
    (綜合報導)
    SHARE