【口罩告急!】沒有辦法之下的方法! 潮媽朱薰出動倉底螢光口罩求自保

    武漢肺炎疫情告急,一罩難求的情況底下,相信大家就連「倉底貨」都必需在這個階段拿出來用了。
    日前,潮媽朱薰就成功在用光了日常口罩後在家中掏出了「滄海遺珠」!
    她在社交網表示:「當時心諗,如果我都唔買仲有邊個買,一包三種螢光色,買咗但佢一直坐冷板凳(櫈)(因為原來真係好難用),估唔到嚟到2020年,冇貨窮起上嚟乜口罩都要用嘅時候,就有支spotlight射住呢包口罩:『係你喇上嚟啦!』螢光橙、螢光青!」

    頂着一頭藍色頭的她說其實還有一隻色她未敢用,正正就是螢光藍色的口罩:「仲有一隻色我都未敢用,係螢光藍,擺埋上面未免太過matchy matchy喇,我都頂唔順!」
    不過網民就留言說很想見到她戴上口罩化身「藍精靈」的樣子,真的是懂得苦中作樂啊。
    (綜合報導)
    SHARE