【無必要都不外出】黃埔有個案中招離世 黃祥興一家大細住黃埔感:好驚

    武漢肺炎肆虐,本港都已有16宗確診個案,醫管局確認,1名39歲男病人早前於在瑪嘉烈醫院逝世,死者本身有長期病患,生前更住在黃埔花園,消息一出,亦令住在黃埔的居民人心惶惶。

    其中包括剛剛再配一子的爸爸黃祥興,細仔才跟媽媽回家,一家五口現住在外母位於黃埔的屋企,為了方便太太坐月。豈料死者卻原來住在隔鄰屋苑,黃祥興為安全起見,要求家人留在家中,以確保安全。
    他表示:「我住喺黃埔花園隔鄰,阿囡興趣班都停晒,我都擔心㗎,因為都唔知呢個病點樣,太太啱啱生咗bb,屋企仲有小朋友,一定要做足安全措施,可以嘅就唔出街,太太噚日先出院,佢都要唞吓。」
    之後黃祥興補充說:「安全起見,費事出去惹埋啲菌返嚟。有次帶仔女去醫院探bb,醫院更加危險,之後冇再去啦。自己喺屋企做住老師,幫佢哋溫習,搵啲遊戲畀佢哋玩吓。黃埔單嘢啱啱公佈,好多朋友想上嚟探BB,我都叫佢哋唔好嚟,經過黃埔範圍都擔心,希望快啲有好消息出現。」
    他坦言沒有什麼必要都不建議外出,以免惹到不知名的細菌,並會叮囑家人一定要做好安全措拖,且表示因為自己仍需返回TVB開工,不過回到家都立刻清潔才會與子女同玩;有幸有朋友於法國幫他幫口罩,而亦有為工人姐姐提供消毒藥水和口罩,希望大家都不要生病,好好保護自己。

    (綜合報導)

    SHARE