【要慳口罩】周嘉洛稱唔太擔心廠景清潔問題 所有飯局均取消:諗下點生存先

    近日,周嘉洛就隻身出席活動,是為他贏奬後第一個賺錢的活動搵真銀;
    提到他爆冷拎奬,有在場記者問到時酬勞有否加價,他則表示不清楚。然後就提到早前於《愛回家》的廠景外有人嘔吐,周嘉洛表示:「因為尋日下晝我就收工,不過,今日啲電話群組入面都有講到呢件事,自己唔擔心嘅,咁公司已安排徹底消毒,同埋我哋開廠都緊張清潔方面,劇組人員都有戴晒口罩開工,咁我哋演員因為拍嘢就唔使戴,亦可以慳番啲口罩。」
    對於現時坊間眾人都需要去撲買口買,他就說:「一,要開工冇時間,二,唔知邊到買,三,惟有盡量限制家人外出,自己除咗返工外,所有飯局取消,慳得一個得一個。」
    之後就被笑問會否連女友都不約,他立即話沒有女友:「我得閒死唔得閒病啦,有時間諗吓點生存先!」
    此外,對於《愛.回家之開心速遞》的劉丹和滕麗名先後病倒,嘉洛稱劉丹將於7日復工,而阿滕亦將在日本回港開工,相信已沒有大礙。
    (綜合報導)
    SHARE