【横店拍劇險死!】梅小青腦血管栓塞闖鬼門關 《法4》將成退休作

    去年,因黃心穎偷食而要重拍、由湯洛雯頂上的無綫新劇《法證先鋒4》,不但成功取得內地批文,劇集更會在2月17日正式播出。波折重重,如今《法4》播映有期,監製梅小青終於都能夠鬆一口氣,而《法4》其實更是其創作生涯的終章,梅小青稱這是她的退休之作。
    在超過四十年的創作生涯,由助理編導至現在身為無綫戲劇製作總監,梅小青宣布退休,其實全因為兒子劉鎮然(Alfred)。
    見Alfred如此緊張要媽媽從高位上退下來是有原因的,其實是因為在過去兩年,見母親梅小青因腦血管栓塞,徘徊生死一線間,故懇求她一定要辭職。
    梅小青說:「2018年喺橫店拍《宮心計2之深宮計》時經常耳鳴,又試過喺公司暈低幾次,喺橫店拍完返嚟之後,睇咗幾個醫生都搵唔到原因,睇咗個名醫先知係左腦腦血管栓塞,塞咗95%,話要做手術,萬一中風,右邊身會癱瘓。當時我都未識驚,因為《深》要趕住送檢,諗住剪埋《深》啲片先去做。」
    直至2019年2月,梅小青接受手術,豈料又是另一場驚險的開始。她說:「手術後,醫生話我知,話做手術時發現塞嘅位,喺腦血管轉彎位,增加手術嘅難度,所以即刻安排急救措施,萬一手術失敗,要喺半分鐘內同我急救。呢個時候我先識驚,真係喺鬼門關行咗一轉。」
    由做檢查到手術,Alfred全程陪着梅小青,照顧入微,寸步不離,梅小青說:「因為個仔陪住成個過程,知道好危險,所以下令要我退休。由做完手術至今,呢一年過度期冇事,其實個天已經畀咗兩次機會我,我之前都試過大病一場,加埋今次,我覺得自己真係好好彩,要好好珍惜。」
    梅小青自言向來做事追求完美,對自己要求愈來愈高,重返無綫後打造的兩部作品《宮心計2之深宮計》及《法證先鋒4》,效果完美,已感心滿意足,她說:「返嚟TVB,我好感激杜之克(無綫副總經理)同李寶安(無綫行政總裁)嘅大力支持,令我工作更得心應手。雖然離開呢個崗位,係好唔捨得,但真係係時候要過一啲自己想過嘅生活,例如做義工,同埋湊一對孫,享受弄孫樂。」
    雖然,不能在站在前線創作,但相信創作之魂永不死的!在這個時勢,就當然以身體行先,要有健康才可以做更多的事,謝謝你。
    (綜合報導)
    SHARE