【親身教學】為教女兒學懂世間事 吳若希舉家佛堂派飯派口罩

    新冠肺炎疫情嚴峻,現時一「罩」難求,吳若希(Jinny)與老公心痛老人家沒有口罩用,一家三口總動員出動,到佛堂派口罩及飯給在場約百位老人家。

    Jinny透露每年新年都會與老公到佛堂派齋或禮物給獨居長者,今年因為老公見到很多獨居長者沒有口罩很慘,所以就來派口罩給他們,但為免引起混亂,故沒有公開此事,希望低調進行。
    她透露口罩是老公捐出來:「因為貨量唔多,喺唔同渠道搵,買咗大約1,000個口罩捐出嚟畀長者。(搵口罩期間有冇遇到困難?)好彩其他朋友幫手搵,今次係啲藥房朋友成本價讓出嚟畀我哋。(花咗幾多錢買口罩?)近5位數。」
    她指這段時間盡量不出街:「個女咁耐以嚟都係第一次出街,佢每日都喺屋企睇書。(有冇扭計要出街?)又冇,佢對出街唔係特別有興趣,同埋屋企有充裕嘅活動畀佢,之前買咗啲貼紙書畀佢學吓數學。」她又謂今次是第一次帶囡囡出來派飯,想教懂囡囡有能力的話,要幫助有需要的人。
    雖然吳若希亦有透露之後有不少工作都因為疫情嚴重而被迫取消,不過始終都是健康要緊,先決都是解決當前問題,日後的事遲下再算。
    (綜合報導)
    SHARE