【影寫真】出世13日就做model仔 林子善囡囡影相扭計屙”wee wee”

    林子善去年年底就如願當上了爸爸,而B女林以晴(Jasmine)上個月都已經滿月了,時間過得非常之快!

    二人非常疼愛寶貝女,更為女兒開設了社交帳號,在網上分享及記錄女兒的成長過程,而近日林子善就正好上載了B女的寫真照到網上;

    他以女兒的視角發文說:「我嘅性感相終於面世,多謝Amelie姐姐影到我甘(咁)肥美,甘(咁)肉騰騰,其實我真人冇甘(咁)肥架(㗎),可能學dad話齋,好多藝人上鏡都會肥少少。」

    原來這輯照片是女兒出生13天後就已經當上model拍寫真,其中一張相更見她扭計:「我要做Model,影靚相係要付出代價,睇吓(下)我個樣幾衰,D(啲)人話做主角點都要擺下(吓)款,當時我仲唔覺意痾(屙)左(咗)wee wee添。」

    新生BB真的是超級可愛啊!

    (綜合報導)

    SHARE