【香港小姐】資源雖有限但大家要團結! 港姐冠軍黃嘉雯自掏口罩送暖

    武漢肺炎肆虐,但抗疫物資短缺,市民惟有要靠自己,或身邊人「救濟」以解燃眉之急。最近不少藝人都主動捐獻口罩惠澤弱勢社群,就連應屆港姐冠軍黃嘉雯(Carmaney)昨日亦在社交網宣佈派100個口罩,雖然數量不多,但亦希望可以送給真正有需要的人。

    她寫道:「呢段時間除咗好努力訂口罩外,仲好多謝身邊好多朋友都無私咁雪中送炭,分享咗一些醫療用品畀我包括而家用錢都未必買到嘅口罩,甚至試過有朋友寄過嚟竟然到呢刻都未收到,從來未試過見到屋企有口罩會有一種感動同心安。知道呢段時間大家都好唔容易,我而家有大約100個散裝成人口罩可以捐出,如果大家唔介意的話,我可以入落密實袋寄畀大家,咁樣比分兩盒畀人更加幫到更多嘅人。因為我屋企都係用緊散裝,我希望有需要買唔到口罩嘅人都可以用住先,以解燃眉之急。見到好多老人家買唔到甚至一個口罩都用到起晒毛毛覺得好無助。」
    她限量每人可以拎4個,希望老人家及醫護人員優先。
    她之後亦有強調:「大家要加油,團結打好呢場疫戰!」
    雖然自己都貨量不多,但仍然能夠由心幫助人,果然是真正的「香港小姐」。

    (綜合報導)

    SHARE