【搞唔掂】鬥唔贏喪屍工人姐姐爭 張頴康放棄形象為一條廁紙感自豪

    近日因為武漢肺炎而令全球鬧口罩荒,香港巿民更加要撲米、撲廁紙、撲消毒用品,就連一眾太太都未能成功買到的時候,突然有位一家之主竟然能夠「靜靜雞」買到!?

    麥雅緻今日就在社交網貼出老公張頴康捧着一條12卷裝廁所等日用品的「型仔相」;
    她說:「張生今日嘅戰績!話說屋企廁紙剩番三卷,米就剩番少量⋯ 咁佢就話今朝佢早啲出去啦⋯ 超市開8點,7點半夠早喇卦⋯ 點知佢話去到已經有3、40人(大部份工人姐姐)排住隊等入去⋯ 一開門好似喪屍咁衝呀跑呀⋯ 佢話唔忍心摧毁自己嘅形象所以冇喪跑⋯所以只係買到一包2公斤米⋯下晝佢好頹呀!黃昏再出動去買餸⋯ 憑着佢迷死人嘅一雙眼睛(戴口罩鬼睇到你個樣)同親民無粗口嘅個性,終於⋯ 藥房阿哥喺人少少嘅情況下,靜悄悄攞咗條廁紙出嚟喇⋯ 嘩!張生好開心呀!佢話唔需要再諗住要慳而用兩格廁紙啦⋯ #冼手液超市上咗架即幫朋友買 #細包紙巾開箱買到 #咁樣買嘢係咩玩法」
    身為一家之主的張頴康經歷這次經驗之後,相信為了家人都應該不會再顧着自己的形象,與工人一齊「鏈」過!

    就連這對明星夫婦也跟小市民一樣,為買日用品都非常苦惱,撲日用品撲到頭都大,希望疫情能快點完!

    (綜合報導)

    SHARE