【問到楊怡佗仔定女 羅仲謙隨即回應傳媒…】

    羅仲謙和楊怡結婚4年,今日終於報喜,40歲的楊怡已懷孕6個月,預產為今年5月底。今日下午2時半,羅仲謙獨自一人離開寓所,揸車到附近體育館做健身,在場外需要量度體溫,而羅仲謙亦有用搓手液保持衞生。

    戴住口罩的羅仲謙一落車便獲在場記者不停講「恭喜」,他亦有做「多謝」手勢。問到太太在那裏?他說:「喺屋企。」

    傳媒問他太太佗B仔定B女,他未有透露,隨即說:「今日講完之後,唔會再講太多,得到好多朋友祝福,其他嘢就遲啲先講。」他透露太太身體好健康,全家人亦很開心,問到開頭是否不敢相信太太有喜?他笑說:「我初頭係比較冷靜,始終,唔知啦,後來冷靜完其實係一份喜悅。」

    現在武漢肺炎疫情嚴重,問到是否不讓太太出街?他說:「正常都要運動,喺屋企都會郁吓,我陪住下會出去行吓,但都避免去人多地方。」他透露即將開拍新劇,自己會加強衞生,他說:「我差唔多要開工,自己都有注意多啲,但又唔太擔心,因為自己好注意衞生,一返到屋企會除衫除鞋係咁噴,盡量唔將細菌帶返屋企。」

    屋企會否加強衞生?他續說:「同平時差唔多,因為本身都注重衞生,唔使特別加強,keep住,但會少啲出街。」是否有足夠口罩?他說:「自己屋企都ok,多得好多朋友幫助,自己未必有時間去買,朋友、屋企人都會幫手。」

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

     

     

     

    SHARE