【乜都自己黎】許芷熒珍愛女兒唔請陪月 承諾不強求只願女兒能….

    前港姐許芷熒於本月2日誕下囡囡,終於都能與期待已久的「馮寶寶」見面,不過因為疫情嚴峻的關係本來打算請陪月姐姐幫忙,但為大家的健康着想,最後都決定取消。

    現時,她就專心在家坐月同湊女,日前於社交網上發長文,大晒幸福,又多謝老公及醫護人員的照顧;一向貪靚的她,表示為求與囡囡的第一張相可以靚靚示人,臨生產前植定眼睫毛並留言:「千年難得一見嘅日子 2020 0202 讓我把女兒帶到這個地球上,一個好好嘅Angel Number…我相信我女兒將來一定會好似一個天使咁快樂!我不強求她成為讀書最叻,事業最成功的人。我只希望她會是一個心地善良,快樂活潑,慷慨助人,富有同理心的女孩子。」

    她又多謝老公的悉心照顧,拍片又影相:「拍咁多相片同video…為我同囡囡記錄所有咁值得記念同難忘嘅時刻。生BB嘅過程一直捉住我隻手,一隻手幫我拍片同影相,仲要一邊安慰我,仲要幫我抹眼淚,仲要一邊講笑氹我開心。You Are The Best Husband!我成日喺YouTube好鍾意睇人哋生BB嘅過程同紀錄片段,依家終於有我自己的,將來我會將D片剪得靚靚咁放上YouTube同大家分享我嘅生產過程,生產前後嘅精華片段。」
    因為馮寶寶出生的時期剛好正值一個混亂的局面,所以許芷熒都在各方考慮之下都不想再請陪月姐姐了:「馮寶寶喺一個世界正面臨疫症嘅時候出世,其實喺佢出生之前,我都百感交集,好多擔心。直到佢出世之後,我同老公都決定陪月都唔請了,我哋兩公婆同心合力照顧BB。」
    (綜合報導)
    SHARE