【好擔心】父母已留鑽石公主號10日 森美:好似唔樂觀

    森美的父母早前出發旅遊,剛好乘坐了鑽石公主號,現時全船確診人數眾多,乘客為保安全都需要留在船上進行隔離,而其中就是包括了森美的父母。

    森美指父母已被困在鑽石公主號超過十日,早前他表示心情都是抱着放鬆心態,但今早他主持商台節目《早霸王》時便表示開始有點擔心;

    他說:「好似話最初通常4至5日就會見到病徵,雖然潛伏期有14日、20日,但通常冠狀病毒就4日左右見到,當我見到父母5、6日都無徵狀就安心啲,頭兩日我問得好仔細,之後就只係問佢哋悶唔悶,精唔精神。」

    對於在船上情況,森美表示船公司會安排旅客隔日可以上甲板活動,不過他的父母只是上了一次,之後都決定避免接觸太多人而選擇留在房中,房中有消毒物品及口罩,他笑指父親竟然主動清潔房間,這是平日不會做的,可想而知他已經頗悶。
    他說:「其實船上資訊係零,幾日有一封船長的信,但船上確診人數幾多係唔知,都係我將香港新聞Whatsapp佢哋,好彩而家資訊發達,不過都會有啲擔心,好似唔樂觀,可以潛伏十幾日。」
    森美指仍未清楚船上的傳染源頭是甚麼,唯有隔離在房中,他說:「我有叫媽咪沖涼時用濕毛巾封下渠位,平日又要倒水落去,因為係中央冷氣出風,而家都叫父母喺房中戴口罩。初時職員送餐係無封,經要求後已經放入盒,水就無問題,係樽裝水,但就叫佢哋唔好同職員交談,因為之前有檢疫人員都確診,而餐具就要用滾水洗,不過我叫佢哋好似滾奶樽咁,煲五分鐘。」他指父母的測試報告仍未出,預計要兩日時間,希望一切無事。

    他表示最重要是父母先離開郵輪,其他事也是次要,因為船上確診個案每日增加,再不落船便慢慢有被傳染可能。

    他說:「作為仔,唔係我不孝,我情願佢哋返港後入隔離營,因為地球很危險,佢哋入住隔離營我會心安啲,因為嗰度安全,佢哋又測試咗無事,我媽咪話都係,但暫時未知結果,再睇下點再討論。」

    (綜合報導)

    SHARE