【成功非僥倖】首次參加比賽就奪奬! 吳浩康得奬冧豬到暈

    歌手吳浩康(Deep) 半年前愛上山地車,日前第一次挑戰參加「2020香港越野單車挑戰賽」,更獲得壯年組亞軍。他說:「其實真係冇諗過會攞獎,仲要去到入山嘅路段,我行錯路,偏離咗賽道,令我兜咗個大圈,用多咗12分鐘時間,可能因為咁,我不停咁追,所以今次好多意外,亦都好多驚喜。」
    能獲獎絕非僥倖,他在比賽前一直接受地獄式訓練:「只要唔使工作,我平均每個禮拜抽時間練四日。三日In Door訓練,踩唔同嘅訓練機器,另外會有一日上山踩山路。其實好多時真係踩到嘔!之前去大嶼山技術訓練,因為自己經驗不足,所以都有受傷。估唔到咁樣訓練,就令我由完全唔識,去到玩比賽,所以辛苦訓練都係值得嘅,真係好多謝教練。」
    雖然要抽時間練習山地車,但Deep都主力把時間投放在音樂之中,現時他正忙於準備自己的新歌及拍攝MV,希望能盡快推出新作品,接下來亦有直播Live Show,忙碌工作中都不忘健康運動。
    (綜合報導/oncc)
    SHARE