【停課不停學】少爺占仔仔罕有出鏡 齊齊玩親子烘焙整麵包!

    因新冠肺炎疫情,全港中小學及幼稚園停課,家長法寶盡出為子女安排活動,盡量做到停課不停學。

    日前,DJ甄子康(少爺占)就同仔仔Timmy、好友朱薰囡囡「妹之」一齊下廚,並由朱薰擔任導師,挑戰焗麵包。

    之後,少爺占更將製作過程分享至社交網,相中見兩位小朋友非常落力,少爺占就從旁協助,最後的成果竟然與麵包店無誤?

    他更將大家的製成品供出讓一班網民欣賞,只見全部都激似外面買到的模樣,完全不是自家製的level!難怪有網民問「占叔叔可唔可以整啲比我地」,見到這樣的成果,相信小朋友一定會更加喜歡下廚煮野食呢。

    少爺占留言:「抗疫期三大活動:煮嘢食、行山、網購。今天參與『妹之麵包工作坊』,由妹之E媽帶領一班退休老人製作麵包。如果以作狀台式叫法的話,我今天製作了:手工酵素香腸卷、現造麻糬芝士波波、幸福滋味蛋沙拉烘焙人文生活麵包。」

    自家製的麵包又健康又好味,剛好適合現在沒學上的小朋友,又玩得又食得!

    (綜合報導)

    SHARE