【分甘同味】非常時期最緊要齊心! 大小姐送水輝派1萬個口罩:要謹慎唔係恐慌

    林淑敏、許家傑、安德尊、彭慧中等,到屯門三聖邨派發一萬個口罩給長者。
    在《愛.回家之開心速遞》演「大小姐」的林淑敏和「送水輝」許家傑,認為現在抗疫時刻要分享,有錢的出錢,有力的出力,他們則負責出力。講到三聖邨早前有新冠肺炎確診患者,他們皆表示到此派發口罩並不擔心,林淑敏認為抗疫除了個人衛生,亦要提升自我免疫能力。許家傑則認為開心對健康是正能量,雖然要保持社交距離,但要保持心境開朗。
    他們說:「我算係『中產』,有一盒左右,同父母、嫲嫲一齊用,希望大家唔好囤貨,米、廁紙唔搶一定足夠,希望大家保持理性,自己對疫症認識唔深,覺得應該保持耐性去打呢場仗。」
    林淑敏則說:「我就有一盒口罩用緊,另外有一盒存貨,啲朋友同、同事都好好,好似何綺雲買咗兩包米,都話畀一包我,好多同事都問我夠唔夠口罩,呢啲時間睇到朋友間友情。公司亦都派咗兩枝搓手液,做主持開工亦有一個口罩,所以物資係唔缺,大家守望相助,大家應該係謹慎,唔係恐慌。」
    (綜合報導/oncc)
    SHARE