【恭喜哂啊﹗】好感動:總之永遠都係老公最好

    孫敬安同盧敏兒今日喺紅磡舉行結婚20周年派對,出席嘉賓有陳錦鴻、羅蘭、胡楓、陳嘉桓、阮兆祥、鄧兆尊、李龍基、丁羽、漢洋、譚嘉荃等等,今日宴會大約60幾圍、花費7位數字。其中謝賢專誠嚟送玫瑰花畀盧敏兒,送完就閃人,不過佢都有停低接受訪問,講到佢特登嚟送花,佢笑住話:「梗係啦,幾廿年都未離婚,唔好講喇,唔好講喇,你哋講o架咋!」

     

    孫敬安盧敏兒恩愛現身,合照嘅時候,孫敬安仲輕吻太太面頰,對於黎明今日喺一份報章上,買咗一個頭版廣告祝賀佢哋結婚20周年,孫敬安話:「梗係感動啦,我噚晚收到佢嘅電話,已經知道喇,真係想喊,突然間做啲咁嘅嘢。」盧敏兒就指:「其實佢已經眼紅紅,好想喊好感動,不過我哋真係好多謝Leon(黎明),都希望佢事事順利,佢哋嘅情誼仲耐過我,唔可以用三言兩語講到,一切在心中。」

     

    問到孫敬安送咩禮物畀太太﹖佢話:「我送咗我個人畀太太。」盧敏兒表示老公送咗今晚呢個派對畀佢:「去年我身體唔太好,之後走去驗身,最初以為自己生乳癌,老公知道好擔心,攬住我喊,後來經兩位專家幫我抽組織化驗,話8、9成都係冇事,所以一直到o依家,老公知道又攬住我喊,當時就知道老公真係好錫我,佢全程都喺我身邊,令我好感動。」

     

    佢哋透露許冠文、陳玉蓮、杜琪峯平時好少出席呢類活動,其中最難得係老友曾志偉:「佢話呢個派對,一定要mark日子,因為仲緊要過特首請食飯,所以志偉贊助咗全場嘅紅酒,大約120枝。」盧敏兒感性咁話:「記得最初結婚嘅時候,我講過我一定愛老公多於老公愛我,但係20年後,我覺得老公愛我多於我愛老公,我有時都比較任性,但佢就樣樣遷就我,我對佢冇要求,亦冇要佢改變任何嘢,但係老公自己都改變咗好多,總之永遠都係老公最好。」

    藝人朱潔儀都有到埸:「好開心今晚嚟賀佢哋兩個結婚20周年,因為盧敏儀係我中學時代嘅師姐,佢成績好,英文出眾,今晚嚟賀佢哋!(你哋兩個都係當年嘅校花?)我可能算係比較活躍啲,有玩運動,係籃球隊成員,盧敏儀嗰陣時已經做電視節目,喺學校好多人都知道盧敏儀係邊個!」朱潔儀又透露工作計劃,她說:「我呢排忙緊搞畫展,同埋嚟緊會為奇妙電視做節目。」

    (蘋果日報 / 東方日報)

    SHARE