【留言「兩盒thx」後棄單 現棄罩潮】網店大吐苦水 愛心市民極速掃清

    口罩荒令市民四圍撲口罩,網上見到有可以獲得口罩的帖文,都即刻留言「兩盒thx」。不過近日口罩開始有供應,就出現棄單潮,有網店幫留言的700多個市民買到口罩,但到要收貨時就只有雙位數字的回覆,大批口罩被棄貨,令他大吐苦水。

     

    網店「Loft_as_雜貨代購」在專頁發文,稱之前打算幫大家搶口罩,用成本價賣出,總共有700多個留言「2盒thx」, 但自己現在發出500個信息,回覆要口罩的只有幾十個,店主無奈表示「請原諒我,我投降唔再Send了」。他決定把這批棄貨以成本價賣出,60蚊12個,再請大家留言,「麻煩諗清楚真係需要先好2 pls」。

    不過這批口罩很快就「All hold」,事因大批網民知道後,都紛紛留言「2包thx」幫手買走口罩,甚至有人一次要10包、20包,「加油呀,你仲有我哋呢啲top fan 支持你㗎」、「辛苦曬」,令店主非常感動。

    SHARE