【保護大自然人人有責】山上多人過旺角 On仔自發上山執垃圾:覺得自己好污糟

    新冠肺炎肆虐香港,大家哪兒都沒得去,唯有可以做的就變相是走上山逛逛,但豈料現已成了一項熱潮,令山上的人還多過旺角,相繼而言垃圾亦隨之變多。
    行山郊遊永遠都不會是一件壞事,但仍然有很多無公德心的人行山亂扔垃圾,而今早歌手陳健安(on仔)就聯同一班志同道合的好朋友上獅子山執垃圾,而他之後就把這個經歷紀錄放上社交網,奉勸各位行山時記得帶走垃圾。
    On仔寫道
    「今日第一次行山執垃圾之後,我覺得自己好污糟。
    事緣係咁,
    Van:「喂,不如行山執垃圾?」
    我:「好呀。」
    就係咁,Van就負責去統籌,例如揀路線,就要諗吓大家嘅能力,因為一行十幾人,又唔知大家有無行山經驗等等,又例如準備gear,買垃圾袋、夾夾、手套等等。
    好記得行到20分鐘左右,到第一個point,有舊大石,大家可以休息一下,然後向下一睇,嘩,咁快打大佬?心入面開始盤算,真係執?然後又諗,越無人行入去就更加要走入去執,總要有人去執,況且今日目標清晰,唔係嚟嘆風景。
    冇諗過大半個人咁高嘅垃圾袋咁快就滿左七成,然後又開始諗,執到幾時?「個袋滿哂咪走囉。」先廿分鐘,咁快就7成,預計仲有三粒鐘行,負重十幾磅咁行,好辛苦喎。
    然後就將垃圾平均分開,每人都拎啲,好在人多,而大家都好明白事理。
    行左四個幾鐘左右,接近尾聲,喺沙田坳落山途中見到一個斜坡下面有大量垃圾,我同魚佬估計過有路行落去,諗住盡執,到真係行埋去,發現好污糟,又有好多飛飛,確定我哋自己無眼罩,唔夠gear,就惟有放棄。
    真係尾聲喇,大家負重幾個鐘都好攰,問題又嚟,要搵垃圾站,行左差唔多半個鐘先搵到,搞掂,亦唔該垃圾站姐姐咁啱開門俾我哋掉垃圾。
    最後我覺得自己從頭頂到腳趾尾都好污糟,好想返屋企即刻沖涼,又唔想搭任何交通,因為覺得自己污糟,怕整污糟人哋㗎車,乜都怕。
    講咁多都係希望大家理解多啲每個崗位面對嘅困難同心理關口,互相尊重之外,行為上都有所改變,例如有啲膠樽係出現喺危險斜坡上面,清潔者就會因為我亂拋,而要面對呢個跌落山嘅風險。
    最後,「請自行帶走垃圾」#初登獅子山#大自然下人人平等。」
    雖然,總會有熱心人幫助大眾去執垃圾,但其實把自己的垃圾扔掉皆為個人的本分和公德,要保護好香港僅餘的自然美景,人人皆有責。
    (綜合報導)
    SHARE