【延遲回港避疫】梁詠琪女兒5歲生日 因禍得福三代同堂西班牙齊人慶生

    梁詠琪(GiGi)同老公Sergio於農曆新年期間返西班牙探親,原本打算去2周就回香港,沒想到香港武漢肺炎嚴重,學校繼續延長停課,老公就提議推遲回港。

    而前日是囡囡Sofia 5歲生日,Sergio的父母都想和孫女一起慶生,所以就令他們進一步延遲回港就可以三代同堂一起吃飯讓老人家們可以高高興興。

    Sofia生日當天,GiGi和老公就帶了女兒去海邊同其他小朋友玩,然後晚上就和當地親友一起晚飯慶祝。

    GiGi又代女兒在社交平台留言:「我想話呢…多謝auntie uncle…話我…話我…生日快樂…喺我個…birthday…我好…開心…呀!」

    GiGi指女兒好努力用說廣東話,平時因為都是與囡囡說英文或西班牙話,所以她有時會同女兒說廣東話,讓女兒也可以識聽和識講。

    囡囡現在大個女,亦會不時幫忙做家務,實行全家齊防疫!

    (綜合報導)

    SHARE