【齊做善事】馮盈盈曾去確診大廈派口罩:唔洗隔離 「是非精」齊齊落力派

    四位《學是學非》的是非精馮盈盈(FYY)、戴祖儀、陳詩欣和張寶兒到石籬二邨派口罩,戴祖儀因Call車司機地圖出錯,加上塞車而遲到十幾分鐘。

    做慣學是學非的各人防疫措施做到足,全戴上口罩,FYY穿跣水外套,戴祖儀䵧手套,陳詩欣卻穿毛毛衫,笑言是錯誤示範,而剛做完激光矯視的她,就戴平光眼鏡「補飛」。

    FYY說:「早幾日同後生仔成員及KOL去元州邨派口罩,我哋朝早派完,夜晚就收到隔籬幢大廈有人確診,絕對唔係我哋去嗰幢,我哋唔係密切接觸者,唔使家居隔離,同埋當日做足防疫戴口罩、眼鏡和手套,清潔得好乾淨嘅,所以大家唔使擔心。」

    她深信做善事不會受到任何傷害,故好放心,會繼續幫人;陳詩欣首次參予派口罩行動,見長者排隊辛苦,很是感動,戴祖儀說會快手派,不用長者等候咁辛苦,張寶兒則發現有長者配戴口罩方法不大正確,有感而發覺得應該多教育指導。

    寶兒說:「之前去完日本旅行回港已過14天,覺得疫情係全球性,無論去到邊都要做好防疫,今次去唔係好買到口罩,入到店見到啲貨架都清晒。」

    (綜合報導/oncc)

    SHARE