【不過奶奶有一樣嘢好煩惱】鄭俊弘媽媽大讚何雁詩:所有嘢都係新抱仔搞

    鄭俊弘媽媽朱詠珊等人最近以國語灌錄抗疫歌《明天更好》。由於之前亦有邀請鄭俊弘一起合唱,但因為對方太忙,所以最後由鄭媽媽代勞。

    鄭媽媽說:「我平時唱開粵曲,我怕音唔準,所以要練習。」有否向兒子請教唱歌?她笑說:「冇呀,佢都好忙,又要拍劇,又要練歌,同埋因為佢哋TVB唱咗一首抗疫歌,所以唔可以重疊,所以阿媽代勞。」

    對於囝囝鄭俊弘與何雁詩將於年尾舉行的婚禮,鄭媽媽對新抱仔讚不絕口:「人又靚,又乖,最緊要佢哋開心。」

    她笑言仍未買嫁妝給新抱,坦言好煩惱:「而家啲金咁貴,都唔知點算,不過年尾,仲有時間。」問到疫情有否影響婚宴的進度?鄭媽媽說:「佢哋11月,我希望疫情一定一定要過晒,其實所有嘢都係新抱仔搞,我只係負責出席。」

    奶奶對新抱何雁詩讚不絕口,看來婆媳關係非常好!中間人Fred以後不用擔心了!

     

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE