【罕談黃心穎】《法證IV》金牌監製梅小青大讚湯洛雯:入組20多日做到呢個成績 我非常滿意

    將於6月1日榮休的金牌監製梅小青,任車淑梅電台節目嘉賓,曾經監製多齣電視劇集,亦捧紅了不少演員的她,打算退休後弄孫為樂,但現時依然將精神放在熱播劇《法證先鋒IV》上。

    提到黃心穎因醜聞而連累劇《法證IV》要重拍,問小青姐今次是否錯選了黃心穎,她直言不覺:「我喜歡心穎係由《宮心計》開始…」

    「佢好甜唔做作,嗲亦唔會過火,《法證IV》我早預佢一份,佢熟讀劇本,好快拿捏到我哋要啲乜。可惜發生咗呢個Case(安心事件),我好意外亦好心痛。」小青姐坦言心穎一定是錯,她本來大有前途,現在受了很大的懲罰,並謂生命有Take 2,應再給她機會。

    從手上三、四個女演員中找來湯洛雯(靚湯)代替心穎的角色,原因小青覺得她好甜、好有Heart:「我要佢減肥,但似乎唔太成功,於是我同自己講,我揀佢,並非因為佢個樣同體重,係因為佢可以做到我劇中嘅角色。佢同心穎唔可以比較,各有各嘅好處,佢(靚湯)入組廿幾日就做到呢個成績,我非常滿意!」

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE