【喊到腫晒】姐姐要回鄉結婚兼生B 陸永細女大爆喊唔捨得

    農夫成員陸永和太太Reina育有兩名女兒,分別是8歲的陸一穎(Hannah)及6歲的陸一心(Simsim),雖然話Reina平日落手落腳照顧2位女兒,但都需要家傭幫手。

    不過,日前陸永太太就在社交網上載了細女Simsim喊到眼紅紅的照片,並且解釋道原來是陸永的家傭因為要返鄉結婚及生BB,令Simsim大感不捨,因而爆喊。
    媽媽就留言表示:「姐姐要返菲律賓結婚生BB,Simsim喊咗好多日,好唔捨得佢走。本來姐姐聽日就要走,遇着馬尼拉『封城』,所以可以同姐姐一齊多起碼一個月。」

    但Simsim大喊還有另一個原因,原來她覺得外傭早走就可以早點結婚生BB,之後就可以早點重返陸家「重逢」,那樣Simsim就不用等外傭太耐,十分搞笑。有留言問陸太,外傭是否真的會返陸家打工,她回覆指外傭表示生B後會返,但亦有機會捨不得BB,如果返的話,一定會返陸家。

    希望Simsim不要傷心太久啦,要明白姐姐都有自己的人生要過的~

    (綜合報導)

    SHARE