【混血、高大、靚仔】方太大讚方生好靚仔﹗

    方太(任利莎)爸爸係民國時候嘅高官,三妻四妾喺當時係好普通嘅事,於45年任爸爸帶住其中一位太太及幾名仔女嚟到香港,之後到方太嚟到,一家幾口當時住喺北角一幢唐樓。因為方太媽咪早逝,同有媽咪嘅兄弟姊妹相處得唔快樂,佢形容當時係每日喺屋企都喊,方太話:「嗰時爸爸開咗間餐廳同辦館,因為我冇媽媽,得我睇舖。咁唔通你唔睇呀?以前收舖收12點,喺咁嘅情形之下,你喺屋企唔開心,喺學校讀書讀唔到,o依家啲女仔叻,識出走,嗰時我哋唔敢,驚餓死同失禮自己,所以結婚係唯一嘅出路,我20歲就結婚。」

     

    方太同先生嘅邂逅都幾似電影情節,話說每日以淚洗面嘅方太,令佢暫時釋懷嘅係每星期嘅「紅荳冰時間」,佢話:「我同先生拍拖好浪漫,喺彌敦道屋企舖頭附近有間店,我去食3毫子紅荳冰,係我最開心嘅時間。」方太話當時好興jukebox(點唱機),入一毫子就可以點歌聽,不過當時方太只係夠錢飲冰,佢笑笑口話:「你食3毫子冰,咪坐喺度聽人哋點啲歌囉。嗰時喺屋企好苦悶,我唔可以同爸爸講同同父異母兄弟姊妹相處唔嚟,喺冰室就遇到我先生,佢成日都喺度,佢好靚仔,有少少混血,乾淨企理,我自細就鍾意靚仔。」

    方太先後講咗老公4次好靚仔之後,佢跟住話:「佢知道我鍾意聽咩歌,跟住佢就點,你會知道佢係特登點畀你聽。見得多咪打招呼,講真少女時代好寂寞、好唔開心,有歌聽吓覺得好享受。」被方太形容好靚仔嘅方生,人稱方達,是直譯佢嘅英文姓氏Fonda,身高5呎10吋嘅佢絕對係高大靚仔,又喺英國軍部工作,職位係後備後軍上尉。到咗聖誕節方生終於出手,約方太去街,方太話:「佢帶咗我去姐夫屋企食飯,姐夫係英國人嚟香港做幫辦。冇耐佢就同我講你嫁畀我啦,嗰時大家都係20歲左右,相識頭尾一年多啲,以前我哋拍拖,睇戲都唔拖手,所以覺得你哋o依家好奇怪。」

    嗰時方太諗呢個係離開屋企唯一辦法,同老竇講結婚時,嚇到佢窒咗。最後反對唔成之下,方太兩公婆都係開個茶會當擺酒,喺當時嚟講都幾前衛。不過呢段婚姻只係維持咗33年,最後都係離婚收場,方太話當一個人越行越遠,而另一個仍然表現不太成熟時,分岐就出現。

    其實方太結咗婚之後,為咗生計,有一段時間去北角都城戲院做劃票員,仲引嚟過狂蜂浪蝶。當時有一位有錢嘅英印混血兒日日嚟睇戲,一定坐樓上超特等,仲成日借機搭訕,又買埋陳皮梅畀方太,有一日佢邀請方太返屋企食飯:「都唔知點解自己會去,佢食完飯同我講話好鍾意我,如果你做我女朋友我會畀間屋你住,點樣、點樣。我覺得呢個人不懷好意,之後就請經理調咗自己去另一個部門。」

    其實除咗呢位英印過客,方太仲有一位曾任職航空公司嘅知己、伴侶,可惜對方已經喺多年前離世,方太帶點唏噓話:「同呢位知己相識咗33年,認識嗰陣都係大家唔快樂嘅時候,到後來大家一齊生活咗17年,大家都有大家嘅故事,關係可以講係好知己朋友,可以講係一個伴侶。」

    (蘋果日報)

    SHARE