【唔止煮餸叻】方太教女仲叻:一就一,二就二,唔會長氣

    方太方任利莎教煮餸,一早就已經係媽媽們心目中嘅良師益友。至於方太嘅媽媽,都係位好有個性嘅女士,結婚前開出條件,話明婚後要讀書,結果成功考到上海助產士資格。不過方母喺任利莎8歲嘅時候離世,終年33歲。

     

    任利莎繼承到母親性格,對兩子三女有一套教育方針,佢曾喺專訪中講過:「我會說出我的意見,也不反對你有自己意見。只要你能承擔後果,便去做。」方太自言,一就一,二就二,唔會長氣。5位子女唔係所有人都留喺香港,方太亦講經過通電話保持聯絡,維繫感情。

     

    方太大女方珍妮曾經係麗的電視藝人,參演過《風塵淚》等劇集演出,但珍妮入行,原來唔關方太事,而係行街中途被被施南生發掘,當時方太拒絕讓女兒入行,直至珍妣同佢講:「為甚麼你要將我的命,弄得跟你一樣呢?」方太先俾珍妮加入麗的。不過珍妮入行幾年後,好快就辭職,到北京做生意,之後仲識咗法國大使老公。

     

    至於二女方安妮,做過27年警察,曾任機動部隊指揮官,帶領前綫工作,因為打擊賣淫活動,有綽號叫「殺雞女督察」,安妮喺14年轉任地產代理監管局執行總監。

     

    孻女方寶妮早年接受專訪時就話,同媽咪有最多時間相處,仲唔介意自嘲裙腳。寶妮仲話,初戀男友曾叫佢一齊到美國生活,但因為唔捨得媽咪,所以選擇留低。

    (蘋果日報)

    SHARE