26 C
Hong Kong
星期二, 四月 23, 2024

    【分居係因為有第三者?】溫碧霞再度開腔

    51歲嘅「海潮」溫碧霞上周突爆同結婚十七年嘅何祖光分居後,之後佢啱啱有工作要外出,當時佢喺機場都好大方咁停下來接受傳媒訪問,見佢臉容憔悴,講到分居,佢當時咁話:「17年嘅感情,唔係話分開就可以分開…」,今日有周刊就話佢哋分居嘅原因除咗係工作上有分歧外,仲話兩度影到何祖光,趁溫碧霞返大陸工作時,約會一名貌似前港姐冠軍郭藹明嘅中女。

    溫碧霞婚後依然活躍於娛樂圈,近年就轉戰大陸,見佢不時會返大陸工作,上周突然爆出佢同老公分居,好多人都感到愕然,事後溫碧霞就離港工作,當時佢回應分居時,話17年感情唔係話分就分,咁問佢係咪會俾機會老公時,佢就話:「我諗…我諗…發生咗呢件事後,我發覺係最緊要係大家開心囉。開心真係最緊要㗎!我希望我哋兩個都要開心,我亦都希望我哋最緊要係大家都要珍惜對方囉!」

    今日有周刊指,溫碧霞同老公分居嘅主要原因,係何祖光不滿溫碧霞經常返大陸工作,而女方就唔肯為家庭而放棄事業,咁分歧就越來越大,關係就越來越僵啦!周刊報道入面,仲話曾經影過何祖光,兩次相約一名貌似郭藹明嘅中女出街,話佢哋行街、食飯,按腳,非常疏肝咁話。而周刊亦有就事件問番溫碧霞,報道就話溫碧霞依然好維護老公,話佢都認識嗰位中女,仲話呢啲係好正常嘅社交,完全唔介意喎!

    (蘋果日報)
    SHARE

    喜歡我們的文章嗎?按個讚吧!