【made in HK】王維基HKTVmall宣佈好消息:口罩料2-3星期後開賣

    早前HKTVmall宣佈會爲港人製造口罩,最近終於迎來好消息!HKTVmall 在Facebook專頁公佈,等了足足一個月,口罩機終於由台灣送抵 HKTVmall 的將軍澳總部。較早前,官方已公佈來自美國及台灣的防菌 filter原材料,以及無塵車間都已準備好。

     據 HKTVmall 帖子所講,口罩機裝嵌完成後,還要做一些調整及試產,而從帖子中的影片看到,口罩生產機已成功試產一些印有 HKTVmall 及made in HK字樣的綠色口罩。

    不過,HKTVmall 暫時未公佈進一步預售詳情,只表明口罩一定要做足功夫:「質素同可靠嘅生產設備最緊要,否則戴咗等於無戴!」HKTVmall 的口罩機在準備投入生產之前,無塵車間會再做一次大清潔及消毒,之後還要通過測試及驗證,「喺兩至三星期之後口罩就可以開賣俾大家帶返屋企。」

     

     

    SHARE