24.5 C
Hong Kong
星期六, 四月 20, 2024

    【早前傳患腦瘤】李珊珊現身《鑑証實錄》廿週年聚會

    人生有幾多個10年?唔係,應該係20年先至啱。

    噚晚大台經典劇《鑑証實錄》一班演員喺中國會搞咗個20週年大聚會,除咗主角林保怡同陳慧珊,連「神隱」李珊珊、近年喺大陸爆紅嘅劉愷威、人妻莫可欣、鍾麗淇、轉咗做保險嘅蔡子健,仲有仲有劉江、林小湛、廖啟智、陳美琪、張松枝、郭政鴻、陳彥行、溫裕紅及監製潘嘉德等等,真係好熱鬧!

    李珊珊、張松枝同陳美琪都先後喺社交網貼相,難得個個都冇乜走樣,真係好似時光倒流返到20年前一樣,陳美琪留言﹕「20年聚首,瘋了!難能可貴的聚會,不散不散!」傳患腦瘤嘅李珊珊,早前再度入院。

    噚晚佢都有出席聚會,全身黑色包到上頸,戴住眼鏡,笑得好燦爛,佢亦有感而發表示﹕「二十年,可說佔了人生的一半。今晚有緣再聚,也是過去五年來最生猛活躍的一天。陳美琪同陳慧珊喺片中演姊妹,噚日佢哋都有晒二人合照,睇落二人又真係有啲啲似樣。

    感謝各位,這夜嘗到久違了的興奮和快樂,我如同過度活躍症的孩子,不停跟各位談天說地。謝謝你們給我如此美好的時光。衷心的說,愛這個合作團隊,愛在一起的時刻。各位好夢。」珊珊仲特別tag咗張松枝,留言﹕「我回到家真的累到粉碎,迴光返照呀嘛!下次我會報仇。」

    林保怡同陳慧珊喺1997年演《鑑證實錄》,獲得無數粉絲追捧。

    (蘋果日報)
    SHARE

    喜歡我們的文章嗎?按個讚吧!