【原本唔諗住再婚生仔】蘇永康:我後來先知愛可以改變一切

    剛推出Hifi發燒碟的蘇永康(阿公),在電台錄音訪問中,回想2002年因台灣搖頭丸事件陷入人生低潮,翌年又與首位太太離婚,談及專輯中翻唱華星大姐大梅艷芳的《心債》,阿公除了指阿梅這故友曾對他透露好怕歌迷叫她唱《心債》外,亦由衷感謝阿梅於他低潮期向他施以援手,阿公說:「嗰次同梅姐飲完酒嚟我屋企閒聊,佢嘅經理人Marianne同我講,梅姐有意搵我做巡迴演唱會嘉賓,至少有六場。我一睇合約嘅酬金,係嚇咗一跳!當時我根本唔值咁高嘅價錢!完全唔值!」

    雖然最後梅姐因病離世,未能完成這次巡唱,蘇永康亦十分感激亦師亦友的梅姐一直以來對自己恩情,他說:「有啲朋友就係咁可愛,喺你走路順風嘅時候,你未必發覺佢喺你旁邊支持你。但當你一出事,你永遠可以喺線視範圍見到佢,梅姐就係其中一個。」

    與第一任太太離婚後,蘇永康坦言根本沒有再婚的考慮,直至2006年於陳奕迅的婚宴上認識現任太太Anita,蘇永康坦言沒想過這個女人改變他的一生,他甜蜜地解釋:「我後來先知,愛,可以改變一切。愛,你就會為一個人轉變,改變本身好堅持嘅想法。拍拖前,我已跟佢講好,我唔會結婚。如果要搵結婚對象,不如做朋友。點知佢又接受,又肯同我癲,又會有咁嘅女人!哈哈!所以2008年我以作品《紅顏知己》頌讚她。」拍拖六年後,蘇永康克服了對婚姻的恐懼,決定迎娶Anita,他說:「我覺得大家都相處咗咁耐,都知道對方最好最壞嘅一面,唔想蹉跎呢個人。其實我覺得婚姻係合理嘅,只要遇上啱嘅人,之後就有結婚打算。」蘇永康原本沒有打算生下一代,但婚後他決定尊重太太的想法,把生孩子的計劃交給上天,最後更一索得男,組織幸福家庭。

    談到家中婆媳關係,蘇永康感恩蘇媽媽與太太都尊重彼此的看法。他更慶幸生了孩子蘇展弘(Jazz)後,令曾經患癌的蘇媽媽更積極追求健康,一向疼錫母親的阿公說:「Jazz嘅出現,令媽咪想對住個孫長一啲日子。佢04年生cancer,嗰時佢曾經同我講點樣都要多活五年,佢話未歎夠、未搭過郵輪去阿拉斯加,其次,佢未見到我企得番起身、又未結婚冇人照顧我。由04年加五年,即09啦,哈!到依家媽咪已經八十有二,今朝仲自覺去咗做身體檢查,咁係代表佢更愛錫自己嘅身體,我個仔出生時,佢喺醫院講咗一句話:『無論如何我都要捱落去,要見到佢返學。』佢想見個孫耐啲,有更多相間同佢相處,佢生存意志就係咁樣。」

    (on.cc東網)

    SHARE