【走過死門關】抗乳腺癌:每日都係賺番嚟

    陳美齡嘅61年人生,有上有落,刺激如坐過山車。

    初生時一度被重男輕女嫲嫲嫌棄,童年一次意外跌入水缸差點喪命,幸好獲嫲嫲救活過來,嫲孫關係逆轉。陳美齡機緣巧合入行,歌唱事業如日方中卻宣佈退出,重投校園,專心向學卻接獲爸爸病逝打擊。當陳美齡遇上心儀日籍丈夫金子力,決定中日婚姻,卻承受歷史枷鎖壓力。「我覺得人生係唔會預想得到,即使有計劃都未必咁順利,o依家幾好,但又突然會病,明明好好時,又會面對爸爸過世。」

    好事壞事突如其來,陳美齡都坦然面對,佢日前喺中環寓所接受專訪時平常心話:「要知自己擁有好多,唔可以成日埋怨,要識得知恩、感恩同報恩,力量就會出嚟,就會遇到貴人有啟示,度過難關。」今年10月係陳美齡抗癌十周年,07年9月某一晚佢喺日本屋企梳化睇電視,發覺右胸有啲痕,摸時覺得有一小粒硬物,佢同老公金子力商量,盡快安排睇婦科做檢查,醫生證實陳美齡患上乳腺癌第一期,結果10月1號就安排入院做咗3小時手術,發現癌細胞冇擴散去淋巴,胸部可以保留,手術好成功。陳美齡由病發到康復,心情好忐忑,回想走過死門關:「我當時諗,細仔(協平)仲讀小學,得11歲,我真係唔可以死。好彩係第一期,唔係當日覺得個胸有少少痕,我會唔知,萬一遲咗,一、兩年會變大,一倍一倍變大。我算係執番呢條命,呢十年我係賺到。」

    「呢十年,我好注重細仔,唔係睇化,我病好同天主講,我想要多五年,睇住細仔初中畢業,初中佢都10幾歲,就算冇咗媽媽,佢都可以自立,唔想佢咁細個就冇咗媽媽。五年過去,我又想同天主講數話想睇個孫個樣,咁咪又可以長啲囉,點知唸經時,我講唔出口,o依家已再多五年好感恩。」

    結果陳美齡禱告中,佢講咗呢個訴求:「我話任你啦,你覺得我有用咪保住我條命,因為囝囝都讀高中,每日都係恩賜,每日都係賺番嚟,好似生日,好滿足,唔知仲有幾多年,只要有一年就做報恩嘅事。協平o依家20歲,天主畀我恩賜唔可以再問,再開口就以為我好貪心,五年前已經冇要求,我希望佢有指示畀我。」三個囝囝和平、昇平同協平都長大成人,自由時間多咗嘅陳美齡已開始籌備佢第90本書作,佢目標係出100本書。

    (蘋果日報)

    SHARE