【300萬人同時睇】歐陽靖直播講淘汰感言 

    近日歐陽靖(MC Jin)以「Hip Hop Man」身份參加大陸節目《中國有嘻哈》。

    不過,MC Jin喺最新播出一集中被淘汰,唔少網友都覺得好可惜。

    喺節目播出後,MC Jin就喺微博開live同網友互動,最高峰時期仲有成超過300萬人觀看。

    直播時,MC Jin就表示自己喺杭州演出緊,仲話會喺大陸開巡迴演唱會。

    提到被淘汰一事,佢覺得當時好感動,而睇到節目播出時,其他選手講嘅說話就令佢更加感動。

    他就再次多謝大家支持,仲話自己喺節目中所說嘅每一句都係出自真心。

    「在這個平台離開不是一個ending point,是一個開始,不只是我,每個選手都應該這樣想,大家加油,將中國的嘻哈提高!」

    佢都特別多謝評判製作人吳亦凡:「他說我可以replace他們四個,他不需要這樣說,他這樣說是提高我的身份,我真的感覺到他很respect我的身份,我完全感覺到。」

    MC Jin之後就貼出同粉絲嘅合照,認為呢15年佢睇到同經歷咗唔少高點和低點,而今次嘅經驗,同樣令佢體會好多,仲鼓勵大家做人要有熱情同希望。

    網友亦都留言叫佢要繼續加油,仲話一定會支持佢呀!

    (on.cc 東網)

    SHARE