【陳豪好攰但好Enjoy】同老公拍住上 陳茵媺:我又唔會話冇可能嘅

       

    陳茵媺(Aimee)自從嫁畀陳豪,火速為對方誕下兩仔一女後,一直退居幕後專心相夫教子,對上一次幕前演出,已經係兩年前杜汶澤嘅電影《開飯啦》,今日Aimee正式復出 ,接拍導演劉偉恒嘅電影《日月星》,電影背景為90年代嘅校園生活,Aimee飾演一位英文老師,同湯怡、原島大地等演員做對手。

    今日Aimee同一班劇組人員,就喺清水灣三育中學進行拍攝,着起深色套裝戴住圓框眼鏡嘅Aimee,成個教師Look造型。佢話重新投入拍攝工作覺得好開心,佢話:「開頭第一、二個場口有少少唔習慣,但好快就適應到,雖然唔係拍咗好多年嘢,但我好鍾意拍,所以適應得到。」

    講到戲中Aimee係原島大地嘅教師,仲會教對方追女仔添,佢話:「雖然我角色係教師,但一啲都唔惡,係比較嚴肅啲啫。」重新開工嘅Aimee有冇好唔捨得三個仔女?佢話:「都有㗎,我出門口嘅時候佢哋就黐住我,問我去邊度。尤其係大仔同細女特別黐身,係咁問我媽咪你做咩嘢㗎?你去邊呀?我要解釋畀佢聽媽咪係Actress(演員), 跟住佢哋就繼續問What is Actress?會一路問落去。」

    Aimee又透露,老公陳豪啱啱完成手頭上嘅劇集,o依家可以喺屋企休息吓兼湊仔,佢話:「雖然話拍完係休息,但其實湊佢哋幾個都好攰,不過我知道佢好Enjoy嘅。」除咗呢套電影外,Aimee透露嚟緊都有唔同嘅工作接洽,但首要都係照顧三個仔女為大前提,佢話:「其實我同阿Mo都會盡量就時間,盡可能保持我哋是但一個家長喺屋企照顧佢哋。」

    講到無綫有冇接洽過佢?Aimee話:「有同我傾過,但拍電視劇時間比較長,一拍就要三、四個月,而且要朝早、夜晚接住咁拍,比較難安排。」咁以後咪再見唔到同老公夫妻檔演出?佢話:「要睇時間睇劇本啦,我又唔會話冇可能嘅,係都要睇下點安排。」早前已開始積極修身嘅Aimee又表示:「之前喺多倫多每日都做運動,o依家已經可以着番00碼嘅衫,老公都有Keep住同我一齊做,大家個身型線條都靚咗同健康咗。」

    SHARE