【開學有特權】千嬅囝囝Torres返學排場唔嘢小!

     

    楊千嬅和丁子高的5歲兒子丁進諾(Torres)終於升Year 1!

    而身為天后級的千嬅就為兒子Torres舖好路,就算每年要付高逹15萬元學費讀英基都冇問題。

    不少圈中人都鍾情將子女安排就讀這間名校,如張繼聰和謝安琪兒子張瞻、楊思琦女兒楊卓穎(Krystal)及參加《全美一叮》的Celine妹妹譚芷昀同是英基學生。

    千嬅和丁子高親自接送Torres到位於司徒拔道的學校返學,由於兩夫妻均是藝人身份,吸引了傳媒到學校外採訪,校方為免影響其他學生,特別讓千嬅的七人車直接駛進校內讓Torres下車,擁有「特權出入」。

    千嬅表示:「小朋友返學,第一日都係好奇嘅,冇乜話前一晚好緊張,但都係開心嘅,始終返學都係開心嘅事,識到啲新朋友。」

    「個仔開始大個喇,去自己學習吓自理能力,同埋佢開始大個,所有嘢佢會自己摸索同學習啦,放手畀佢學自己嘅嘢。」

    丁子高亦表示兒子好期待返學這一天,之前一晚都表現好興奮,在家中多次試校服,又學整理飯盒。

    「知道阿仔第一日佢食晒個飯盒,仲將啲刀叉放番入盒度收好,係幾乖仔,聽老師講都讚呢個學生好乖、好合作。」

    講到「特權出入」,丁子高說:「今日係我同千嬅一齊送Torres返學,但接放學就係千嬅,而嚟緊阿仔都會搭校車返學,都想佢低調啲過學校生活。」

    (on.cc 東網)

    SHARE