【十一個月冇聯絡琴姐】 譚炳文:可能佢捱緊苦

    陳寶珠、譚炳文、沈芝華、祥嫂噚晚去到尖沙嘴文化中心,欣賞新編粵劇《花木蘭之巾幗英雌耀木蘭》,寶珠姐一班戲迷見到偶像到場時,即大嗌:「寶珠姐嚟啦!」仲嗡到佢實一寶,場面好墟冚。

    寶珠姐話囝囝楊天經同太太去咗旅行,順便探外母,有冇呷醋?佢話:「都係去兩個幾星期啫!我都好feel,唔係第一次,約朋友食吓飯睇吓戲,九月有慈善演出。」有冇催天經快啲生BB?寶珠姐話o依家啲後生唔催得,順其自然。恨唔恨抱孫?佢再話:「一半一半啦,o依家社會好亂,風氣又唔好,我覺得做父母、小朋友將來會好辛苦,我諗佢哋自己會有計劃。」

    同場嘅炳文哥今年四月曾因為心臟問題,氣喘入院,今日佢撐住把遮到場,神精唔錯,影相時仲舉起V字手勢,不過佢笑住話:「精神唔係話太好㗎咋!我頭先上樓梯都氣喘,呢幾日有幾聲咳。」呢個時候,突然有個戲迷走埋嚟大讚佢keep得好靚,好似六十幾歲咁,炳文哥聽到即笑晒口話:「靚咩嘢,我都八十幾歲人,身體麻麻地,仲行得走得,醫生叫我唔好捱夜,玩得就玩,o依家有配音、廣告、拍戲都仲可以,之前都幫港台拍嘢,好似《糖心風瀑3》,(劉)家豪哥有搵我,叫我幫吓手,八、九點就放我,我都拍咗幾場。」除咗劉家豪,仲有杜琪峯都有搵炳文哥拍戲,不過o依家已經唔再拍,佢坦言:「舊年拍完我都唔制啦,一捱夜補唔番,之前拍港台幾日戲,我都病咗。」

    至於佢嘅紅顏知己李香琴琴姐嘅近況,炳文就哥話好耐冇聯絡:「都有十一個月,冇辦法啦!又唔行得唔走得。」之前有傳過琴姐唔係好認得人,呢樣嘢,炳文哥嘆謂:「唔知喎!其實搵佢都冇用啦,可能佢捱緊苦,都費事搵佢喇!」

    (蘋果日報)

    SHARE