【媽媽一定要知﹗】BB餵食糊仔、粥仔有營新煮意﹗

    BB去到大約半歲到,媽媽就可以開始試下餵BB食糊仔、粥仔﹗不過,煮糊仔、粥仔又有冇啲咩有營養、又好味嘅新煮意呢﹖

    資深營養師李杏榆就有好介紹啦:

    最愛紅菜頭

    BB六個月大開始可以介入糊仔和粥仔等半固體食物,七個月開始粥仔可以多元化,每次粥可加磨爛的肉和菜,暫時一日兩餐,每兩天轉一次 (還有每天餐與餐之間吃水果),每日密密餵。

    蔬菜當中,其中一種最愛是紅菜頭。紅菜頭含有多種維他命和礦物質,包括維他命A,B,C, 鐵,鈣,鎂,鋅,鉀,銅等; 而且含有豐富纖維,保持BB腸道健康。

    而紅菜頭鮮豔的紅色,叫紅菜甜 (Betalalins), 是一種天然植物色素,有強大抗氧化功能,包括抗炎,提升身體免疫力等。

    另外,吸收唔晒的紅菜甜會隨大小便排出,所以食完紅菜頭後有紅色WeeWee同紅色PooPoo屬正常,不用擔心。

    (資料來源:資深營養師 李杏榆 / 授權分享; LuxMed逸苗全力支持)

    想知更多: https://www.facebook.com/AnnieLeeDiet

    SHARE